تمدید جشنواره نوروزی هایپرتایر




تخفیفات فروشگاه اینترنتی هایپرتایر تمدید شد !

مجموعه هایپرتایر به جهت استقبال بی نظیر مشتریان و همراهان هیشگی، تخفیفات نوروزی را که به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و همچنین آغاز سفرهای نوروزی هموطنان عزیز به اقصی نقاط کشور، جهت داشتن سفری ایمن و آسایش آنها در نظر گرفته بود، تا 15 فروردین ماه 1401 تمدید کرد.

این جشنواره شامل مواردی همچون: 5 درصد تخفیف خرید انواع لاستیک خارجی از بهترین برندهای دنیا از جمله: تراینگل، میشلن، هانکوک کره، جی تی رادیال اندونزی و غیره ، 25 درصد تخفیف نصب و بالانس انواع لاستیک خارجی و لاستیک دولتی بارز که مشتریان می توانند با خرید آنها در سایزها و طرح گل های مختلف از تخفیف خدمات نصب و بالانس که شامل: نصب و بالانس تایر جدید، باد نیتروژن و تعویض والو می گردد را بطور سیار و درب منزل یا در یکی از مراکز خدمات رسانی هایپرتایر در شرق و غرب تهران بهره مند شوند.

این جشنواره همچنین شامل  50 درصد تخفیف نصب و بالانس برای خرید لاستیک دولتی ایران تایر نیز می گردد که کاربران با خرید این تایر ایرانی می توانند از آن در محل خود و یا در مراکز خدمات ما از آن بهره  مند شوند.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هایپرتایر می توانید به راحتی لاستیک های تخفیف خورده را مشاهده نمایید و سایز دلخواه خود را انتخاب کنید و همچنین در صورت خرید لاستیک بارز و خرید لاستیک ایران تایر و همینطور لاستیک های خارجی که نصب آنها شامل تخفیف می گردد، بطور خودکار در زمان محاسبه قیمت ها، تخفیفات نصب و بالانس برای شما اعمال می گردد.

با خرید لاستیک در این جشنواره که قیمت را برای شما مقرون به صرفه کرده است، ایمنی را در طول سفر برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید و از تعطیلات و سفر خود لذت ببرید.

هایپرتایر پیشاپیش سال نو را به شما تبریک می گوید و سالی پر از شادی و سلامتی برای شما آرزومند است.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0